Gå til hovedinnhold
Markadi er restaurantens verktøy for å knytte sine mest lojale gjester enda tettere til seg, og skal sørge for at de føler seg sett og ivaretatt gjennom å kommunisere relevant og belønne lojal atferd.
Ecommerce for restaurantkjeder

Markadi

Våre ansatte

Markadi tilbyr Ecommerce for Bitastads restaurantkjeder. Vi gjør det enkelt for restauranter å administrere sin online tilstedeværelse og selge produktene sine gjennom en samlet plattform. Med Markadi kan restauranter enkelt tilpasse menyene sine, godta bestillinger online og spore kundeadferd. Vårt oppdrag er å hjelpe restauranter med å utvide sin virksomhet og øke salget gjennom digitale kanaler.

HVA ER MARKADIS FORMÅL?

Målsetningen er å hjelpe restaurantene med å tilby en sømløs gjesteopplevelse mellom restaurant, take-away, pickup, og hjemlevering. Dette omfatter også selvbetjeningsløsningen gjesten kan benytte for å bestille og få mat og drikke levert til bord.

Våre oppgaver er å:

  • Drifte konsernets Ecommerce-løsning ved å sørge for at netthandel og bestilling til bord fungerer optimalt.
  • Ta i mot henvendelser fra restaurantene og kjedekontorene om utbedringsønsker og sørger for å formidle og prioritere disse i samråd med kjedeledelsen som sikrer at vi til en hver tid har bransjens beste e-handelsløsning.
  • Ha ansvaret for for restaurantenes felles kundeprofil på tvers av netthandel, bestilling til bord og kundelojalitet.
  • Analysere gjesteatferd som gir grunnlag for å skreddersy personaliserte kampanjer og bidrar til kostnadseffektiv markedsføring for kjedene.
  • Administrere lojalitetsprogrammene og rådgi på tiltak som stimulerer til bedre gjesteopplevelser.
  • Videreutvikle E-handelsløsningen basert på innsikten som blir opparbeidet underveis.